SSS

Yara izleri, epilasyon, cilt gençleştirme, sıkılaşma, selülit, geniş gözeneklerin tedavisi, kırışıklık tedavisi, akne izleri, leke tedavisi ve daha pek çok cilt sorunu kozmetik alanda tedavi edilir.

Kozmetik Dermatoloji alanında enjeksiyon yöntemiyle gerçekleştirilen tedaviler ve lazer tedavileri kullanılır. Doç. Dr. Ezgi ÖZKUR işlemlerinde en gelişmiş tıbbi araçları kullanır.

Herhangi bir işlem öncesinde, kişi Doç. Dr. Ezgi ÖZKUR tarafından detaylı bir muayeneden geçirilir. Böylece olası yan etkilerin önüne geçilmiş olunur. Özellikle enjeksiyon aracılığı ile yapılan işlemlerden sonra, kısa süreli morluk ve ödem görülebilir. Fakat bu durum tamamen geçicidir.

Kozmetik Dermatoloji tedavileri, aynı gün taburcu olunabilen tedavilerdir. Bu nedenle işlem yapıldığı gün taburcu olunabilir, aynı gün veya 1 gün sonra günlük rutinlere devam edilebilir.

Tanı konulduktan sonra, Doç. Dr. Ezgi ÖZKUR sizin için en iyi tedavi sürecini planlar. Bu planlamanın ardından Türkiye' de kalmanız gereken süre kesinleşir.

Dermatoloji alanında akne, aşırı terleme, benler, cilt lezyonları, egzama, rozasea, siğiller, tırnak mantarı ve daha pek çok cilt sorunu tedavi edilir.

Herhangi bir işlem öncesinde, kişi Doç. Dr. Ezgi ÖZKUR tarafından detaylı bir muayeneden geçirilir. Gerekli bilgilendirme yapılır. Böylece olası yan etkilerin önüne geçilir. Bu tedavi alanında kullanılan krem ve ilaçların gereğinden fazla kullanılmaması gerekir. Gereğinden fazla kullanım farklı sorunlara yol açabilir. Bu nedenle ilaçların ve kremlerin sadece Doç. Dr. Ezgi ÖZKUR' un belirttiği süre boyunca belirttiği miktarda kullanılması gerekir.

Dermatoloji alanında tedavi için enjeksiyon yöntemi ile yapılan işlemlere, duruma göre krem ve ilaç tedavilerine başvurulabilir.

Dermatoloji tedavileri, konforlu ortamlarda gerçekleşen ve günlük hayatı etkilemeyen tedavilerdir. Aynı gün taburcu olunabilir ve günlük rutinlere devam edilebilir. Tedaviden sonra Doç. Dr. Ezgi ÖZKUR' un önerilerini unutmadan günlük hayata dönülebilir.

Medikal Dermatoloji alanında akne tedavisi, botoks, dolgu, kırışıklık tedavisi, leke tedavisi, cosmelan-dermamelan, altın iğne, fraksiyonel lazer gibi pek çok farklı uygulamalar gerçekleştirilir.

Medikal Dermatoloji alanında enjeksiyon içeren işlemler, lazer tedavileri, estetik amaçla kullanılan ip tedavileri, krem ve ilaçlar kullanılır. Kişi için en uygun yöntem Doç. Dr. Ezgi ÖZKUR' un detaylı muayenesinin ardından kararlaştırılır.

Enjeksiyon kullanılan işlemlerde kısa süreli ödem ve kızarıklık görülebilir. Lazer tedavilerinde kısa süreli kızarıklıklar görülebilir. Tüm bu etkiler kısa süreli ve geçicidir. Bir süre sonra herhangi bir işleme gerek kalmadan kendiliğinden geçer.

Medikal Dermatoloji tedavileri konforlu klinik ortamlarında gerçekleşir ve aynı gün taburcu olunabilir. İşlemlerin ardından, Doç. Dr. Ezgi ÖZKUR' un talimatlarını göz önünde bulundurarak günlük hayata dönülebilir.

Saç Hastalıkları alanında erkek tipi saç dökülmesi, saç dökülmesi, saç kıran ve saç ekimi tedavileri gerçekleştirilir.

Saç Hastalıklarının tedavisinde minoksidil sprey ve köpükler, bunun yanı sıra enjeksiyon yöntemlerine başvurulur.

Herhangi bir işlem yapılmadan önce, kişi Doç. Dr. Ezgi ÖZKUR tarafından detaylı bir muayeneden geçirilir. İşlem ile ilgili gerekli bilgilendirme yapılır. Böylece olası yan etkilerin önüne geçilmiş olunur. Özellikle enjeksiyon aracılığı ile yapılan işlemlerden sonra, kısa süreli morluk ve ödem görülebilir. Fakat bu durum tamamen geçicidir.

Saç Hastalıkları tedavileri, konforlu klinik ortamlarda en gelişmiş tıbbi araçlarla gerçekleşir. İşlemlerin ardından, Doç. Dr. Ezgi ÖZKUR' un talimatlarını göz önünde bulundurarak günlük hayata dönülebilir.

Seyahat planı yaparken, işlemin birkaç gün öncesini ve sonrasını düşünmek gerekir. Tanı ve tedavi süreci her cilt sorunu için farklılık gösterir. Bu nedenle tedavi ve iyileşme süreci göz önüne alınarak plan yapmak gerekir. İşlem sonrası kontrollerin yapılacağı unutulmamalı, buna göre zaman planlaması yapılmalıdır.