Saç Ekimi

SAÇ EKİMİ NEDİR?
Engellenemeyen saç dökülmelerinin sonunda, dış görünüşte büyük değişimler yaşanır. Bu durum zamanla bireylerin psikolojisini olumsuz etkiler. Saç dökülmesi yüzünden özgüven kaybı yaşayan ve bu sorun için bir çözüm arayan herkes saç ekimi tedavisine başvurabilir.

SAÇ EKİMİ NASIL YAPILIR?
Saç ekimi tedavisi 3 aşamadan oluşur. İlk aşamada ekilmek üzere toplanan saçların bulunduğu alanda acı hissedilmemesi için anestezi uygulanır. İkinci aşamada Greft adı verilen kökler özel bir alet aracılığı ile toplanır. Üçüncü aşamada saçların yerleştirilmesi için gerekli derinlikte ve açıda kanallar açılır. Son aşamada ise tekrardan lokal anestezi uygulanarak, toplanan saçlar açılan kanallara yerleştirilir ve tedavi tamamlanır. Doç. Dr. Ezgi ÖZKUR Saç Ekimi işlemlerini konforlu klinik ortamlarda ve en gelişmiş tıbbi araçlarla gerçekleştirir.

SAÇ EKİMİNİN YAN ETKİLERİ VAR MIDIR?
Saç ekimi tedavisinden sonra kabuklanma, ödem ve kızarıklık gibi durumlar meydana gelebilir. Çok nadir de olsa enfeksiyon görülme ihtimali de bulunur. İki ihtimal de göz önüne alındığında, doktorunuz sizin için en uygun yöntemi belirler.

SAÇ EKİMİ İLE İLGİLİ DİKKAT EDİLMESİ GEREKENLER
Saç ekiminin cerrahi bir operasyon olduğu unutulmamalıdır. Bu nedenle mutlaka ve mutlaka bir hastane ortamında ve alanında uzman bir doktor öncülüğünde gerçekleştirilmesi gerekir. İşlem yapılmadan önce birey detaylı bir fiziki muayeneden geçmelidir. Olası riskler hakkında bilgilendirilmelidir. Tedavi sonrası süreçte, doktorun önerilerine uyarak günlük yaşamı devam ettirmek gerekir. Doktor tavsiyelerine uymak, iyileşme sürecinin sorunsuz devam etmesini ve tedaviden en iyi sonucun alınmasını kolaylaştırır.

Alanında uzman bir doktor tarafından uygulanırsa, gözle görülecek izler kalmaz. Doç. Dr. Ezgi ÖZKUR Saç ekimi işlemlerini konforlu bir klinik ortamında en gelişmiş araçlarla gerçekleştirir. Böylece operasyonlardan tatmin edici sonuçlar alınır.

Kalp hastaları, pıhtılaşma sorunu olanlar, şeker hastaları, karaciğer ve böbrek yetmezliği yaşan hastalara bu işlem yapılmaz.

İşlem öncesinde bölge anestezik kremler yardımı ile uyuşturulur. Bu nedenle acı veya ağrı hissedilmez.

Saç ekimi kalıcı bir işlemdir. Operasyon sonrası iyileşme sürecinde Doç. Dr. Ezgi ÖZKUR' un önerilerini dikkatle takip etmek gerekir.